Ouderkamer-moeite hebben met lezen en schrijven.
Donderdag 2 april 2026Beste ouder(s)/verzorger(s),
Binnenkort starten wij met een alfabetiseringscursus voor ouders die moeite hebben met lezen en schrijven.
Kent u iemand (of bent u zelf iemand) die hier baat bij zou hebben? Laat het ons dan gerust weten. Deelname kan een mooie stap zijn naar meer zelfvertrouwen en zelfstandigheid.
Voor meer informatie of aanmelding kunt u contact met juf Ümüş opnemen.
Alvast hartelijk dank voor het meedenken!
Juf Ümüş