Ouderkamer- Paasviering
Donderdag 2 april 2026Beste ouders,
Dit jaar stond onze paasviering in het teken van het thema ‘Voorbij’. Samen met de kinderen hebben we stilgestaan bij wat het betekent om iets achter je te laten en ruimte te maken voor iets nieuws. Het was een mooie en betekenisvolle viering vol fijne momenten, creativiteit en verbondenheid.
De kinderen hebben enthousiast meegedaan en laten zien hoe zij op hun eigen manier invulling geven aan dit thema. We zijn trots op hun inzet en betrokkenheid.
Fijn dat er ook zoveel ouders aanwezig waren om naar hun kinderen te komen kijken. Uw betrokkenheid maakt zulke momenten extra bijzonder!
Bedankt voor uw steun en betrokkenheid!
Mvg,
juf Ümüş