Ouderkamer- Gezond eten
Woensdag 4 februari 2026Beste ouder(s)/verzorger(s),
Op 4 februari vond er in de ouderkamer een voorlichting over gezond eten plaats. De ochtend begon met een gezellig en gezond ontbijt, gevolgd door gesprekken over gezonde voeding en eetgewoontes binnen gezinnen.
Daarna was er een actieve afsluiting met een vrolijke zumbasessie, waarbij de moeders lekker in beweging kwamen.
Zien we u de volgende keer ook in de Ouderkamer?