Nieuws
Ouderkamer- Gezond eten

Ouderkamer- Gezond eten

Woensdag 4 februari 2026

Beste ouder(s)/verzorger(s),

Op 4 februari vond er in de ouderkamer een voorlichting over gezond eten plaats. De ochtend begon met een gezellig en gezond ontbijt, gevolgd door gesprekken over gezonde voeding en eetgewoontes binnen gezinnen.

Daarna was er een actieve afsluiting met een vrolijke zumbasessie, waarbij de moeders lekker in beweging kwamen.

Zien we u de volgende keer ook in de Ouderkamer?


Terug