Vrolijk Pasen!
Zondag 20 april 2025
Fijn Pasen gewenst!
Afgelopen woensdag hebben we Paasontbijt gehad met elkaar. Het was fijn om elkaar weer eens te spreken als ouders onderling en met school.
Na de meivakantie zullen de koffie-ochtenden weer plaatsvinden in de ouderkamer. Elke donderdagochtend van 8.30-9.00 uur is er gelegenheid om elkaar als ouders weer te ontmoeten met een kopje koffie of thee.
Juf Gwendolyn zal dan aansluiten aangezien juf Umüş nog niet terug is.